Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

BÚTORVÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ

Bútor rendelési tudnivalók

GYAKARAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Alapok

Amikor megérkezik a rendelés azt továbbítjuk a raktáraknak és a futárszolgálatnak.

Külsős raktárakkal dolgozunk és nem tárolunk saját raktárban terméket, ezért a csomagösszeállítás egy raktári komissió keretében zajlik amit a szerződéses raktár munkatársai végeznek el.

Amikor ez készen van, akkor a futárszolgálatok felveszik a csomagot és 2-4 napon belül kiszállítják.

A futárszolgálatok jelezni fognak előre az érkezés napjáról.

A 100kg feletti bútor megrendelésénél az utánvét lehetőségét nem lehet kiválasztani. Tehát csak abban az esetben rendelje meg ha tényleg szüksége van rá.

Csomag megérkezése

Amikor a csomag(-ok) megérkeznek önhöz úgy az alábbi módon kell eljárni.

A csomagokat át kell vizsgálni külsérelmi nyomokat keresve. Ez azért fontos, mert ha ilyet találnak akkor a futárszolgálattal jegyzőkönyvet kell felvetetni minden esetben. Ugyanis a mechanikusan sérült termékekre nincs jótállás, elállás és termékszavatosság.

Amennyiben több csomagos bútort rendel és csak 1-2 csomag sérült, úgy jegyzőkönyvet kell felvenni és a reklamációs lapon bejelenteni a weboldalunk láblécében és csak ezeket a csomago(ka)t küldjük. Ez a leggyorsabb megoldás. 

Így ha szállítás közben megsérül egy csomag és nincs jegyzőkönyvezve akkor ez olyan mintha az átadás után önnél, vagy is a vásárlónál sérült meg a csomag. Így nem érvényesíthető a jótállás és termékszavatosság. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!

De mivel így már nem tudjuk a jogainkat érvényesíteni a szálltó céggel szemben, a csereterméket, csere elemeket alkatrészeket 2900.-Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Csomag kibontása

A csomagokat általában lapjára kell fektetni ahogy a kartondobozon szerepel.

Fontos! A bútorok legsérülékenyebb része a sarka. Ezért azon húzni, billegtetni és azt terhelni TILOS.

A csomagot előírásszerűen óvatosan, lehetőleg kés használata nélkül nem tépkedve,  pl. ollóval bontsuk meg annyira hogy újszerűen vissza lehessen csomagolni a terméket. A csomagoló dobozt egyelőre ne semmisítsük meg mert később szükség lehet rá.

Elemek, alkatrészek ellenőrzése

Amikor kibontották a csomagot elkezdődhet a szisztematikus ellenőrzés. A csomagnak tartalmaznia kell a papír alapú szerelési útmutatót. A szerelési útmutató szerint óvatosan pakoljuk ki az elemeket és a szerelési útmutatón egy tollal jelöljük be hogy mi az ami megvan. Jó esetben minden meg lesz.

Amikor ezekkel megvagyunk elkezdődhet a leírás szerinti összeszerelés.

Amikor kipakoljuk az elemeket minden esetben ellenőrizni kell, hogy nem sérültek-e az elemek. Ez azért fontos, mert amikor a bútor már részben össze van szerelve akkor minden terméknél elveszik a jótállás, termékszavatosság a mechanikai sérülések miatt. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!      

De mivel így elvesztette a szavatossági jog gyakorlásának a lehetőségét, a csereterméket, csere elemeket és alkatrészeket 2900.- Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Ha valami hibás, vagy hiányzik azt be kell jelölni a szerelési útmutatón és csatolni kell a reklamációs űrlapunkhoz. A sérült, vagy hibás elemekről is képet kell készíteni. akár többet is de olyat ahol beazonosítható az elem és a hiba/sérülés.

Előfordulhatnak problémák. Amikre fel kell készülnünk.

  • A gyártó rossz elemeket helyezett a dobozokban
  • A gyártó rosszul címkézi fel a dobozokat
  • A raktárban rosszul komissiózzák a termékeket
  • Futárszolgálat elveszít dobozokat

Ilyen esetekben ki kell tölteni a reklamációs lapunkat amiről lejebb olvashat. Amikortól is életbe lép a reklamációs időszak.  

 

A vásárlói jogokkal kapcsolatos információk

 

2 esetet különböztetünk meg

Elállás

Elállási űrlapunkon el tudja küldeni elállási igényét az alábbi linken:

https://www.butorpiac.hu/elallas

Elállás esetén nem vizsgáljuk, hogy miért áll el a vásárló. Ebben az esetben a vásárló kötelezettsége, hogy 14 napon belül visszaküldje a terméket épen és sértetlenül. A terméket az 1203 BUdapest Téglagyártó utca 9/B címre kell visszaküldeni bármely futárszolgálattal vagy személyesen. Áruátvétel: munkanapokon 9-16:30 között. 

Amennyiben segítséget kér ennek a megoldásában természetesen megadjuk a futárszolgálat elérhetőségét, akikkel le tudja beszélni a feladást

Sérült, részben összeszerelt bútor esetében is el tud állni, viszont számolni kell az értékcsökkenés díjával, amit levonunk a visszautalandó teljes vásárlási összegből, beleértve az odaszállítási költséget is.

Elállás esetében nincs lehetőségünk méltányossági alapon eljárni

Kellék, vagy termékszavatosság

Reklamációs űrlapunkon gyorsan és értelemszerűen le tudja adni a reklamációját ezen a linken:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

A sérül, hiányos termékek és problémás elemek esetében, hibás teljesítés valósult meg ezért a kellék vagy termékszavatossági jog gyakorolható.

Kellékszavatosság amikor gyártás során keletkezett rejtett hiba miatt nem használható, vagy esztétikus a termék.

Termékszavatosság amikor egy termék, vagy elem hibás, vagy sérült. Ekkor a vásárló ebben a sorrendben kérheti a hiba kijavítását.

  1. Javítás
  2. Pótlás/Csere
  3. Árleszállítás

Kijavítást vagy kicserélést igényelhet a vásárló, kivéve, ha a választott szavatossági jog teljesítése lehetetlen (mert például elfogyott a termék és nem gyártják már), vagy ha ez nekünk - másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét

Amennyiben egyik sem megvalósítható a mi részünkről akkor a vásárlónak joga van pénzvisszatérítést kérni. Ekkor az elállásra vonatkozó szabályok lesznek érvényesek.

A jelentéktelen mértékű hiba esetén elállásra nincs lehetőség.

Azt tudni kell, hogy nemzetközi beszállítóink igyekeznek minél magasabb szinten kiszolgálni minket, ahogy mi is igyekszünk megkönnyíteni a reklamációs ügyintézést. Ugyanakkor azzal számolni kell, hogy ha egy bútor elfogy készletről akkor a csere, javítás az egy 2-4 hetes időkapu keretében történik függően attól, hogy mikor érkezik áru a beszállítótól.

Amennyiben nem válaszolnak legkésőbb 30 napig az ügyfélszolgálatunk válaszlevelére úgy a reklamációs ügyet lezárjuk.

ÁSZF: https://www.butorpiac.hu/shop_help.php

Adatvédelmi nyilatkozat: https://www.butorpiac.hu/adatvedelem

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

És mi egy 3.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.