Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

BÚTORVÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ

Bútor rendelési tudnivalók

Alapok

Amikor megérkezik a rendelés azt továbbítjuk a raktáraknak és a futárszolgálatnak.

Külsős raktárakkal dolgozunk és nem tárolunk saját raktárban terméket, ezért a csomagösszeállítás egy raktári komissió keretében zajlik amit a szerződéses raktár munkatársai végeznek el.

Amikor ez készen van, akkor a futárszolgálatok felveszik a csomagot és 2-4 napon belül kiszállítják.

A futárszolgálatok jelezni fognak előre az érkezés napjáról.

A 100kg feletti bútor megrendelésénél az utánvét lehetőségét nem lehet kiválasztani. Tehát csak abban az esetben rendelje meg ha tényleg szüksége van rá.

Árajánlatot 10 darab termék feletti mennyiség esetében készítünk!

Csomag megérkezése

Amikor a csomag(-ok) megérkeznek önhöz úgy az alábbi módon kell eljárni.

A csomagokat át kell vizsgálni külsérelmi nyomokat keresve. Ez azért fontos, mert ha ilyet találnak akkor a futárszolgálattal jegyzőkönyvet kell felvetetni minden esetben. Ugyanis a mechanikusan sérült termékekre nincs jótállás, elállás és termékszavatosság.

Amennyiben több csomagos bútort rendel és csak 1-2 csomag sérült, úgy jegyzőkönyvet kell felvenni és a reklamációs lapon bejelenteni a weboldalunk láblécében és csak ezeket a csomago(ka)t küldjük. Ez a leggyorsabb megoldás. 

Így ha szállítás közben megsérül egy csomag és nincs jegyzőkönyvezve akkor ez olyan mintha az átadás után önnél, vagy is a vásárlónál sérült meg a csomag. Így nem érvényesíthető a jótállás és termékszavatosság. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!

De mivel így már nem tudjuk a jogainkat érvényesíteni a szálltó céggel szemben, a csereterméket, csere elemeket alkatrészeket 2900.-Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Csomag kibontása

A csomagokat általában lapjára kell fektetni ahogy a kartondobozon szerepel.

Fontos! A bútorok legsérülékenyebb része a sarka. Ezért azon húzni, billegtetni és azt terhelni TILOS.

A csomagot előírásszerűen óvatosan, lehetőleg kés használata nélkül nem tépkedve,  pl. ollóval bontsuk meg annyira hogy újszerűen vissza lehessen csomagolni a terméket. A csomagoló dobozt egyelőre ne semmisítsük meg mert később szükség lehet rá.

Elemek, alkatrészek ellenőrzése

Amikor kibontották a csomagot elkezdődhet a szisztematikus ellenőrzés. A csomagnak tartalmaznia kell a papír alapú szerelési útmutatót. A szerelési útmutató szerint óvatosan pakoljuk ki az elemeket és a szerelési útmutatón egy tollal jelöljük be hogy mi az ami megvan. Jó esetben minden meg lesz.

Amikor ezekkel megvagyunk elkezdődhet a leírás szerinti összeszerelés.

Amikor kipakoljuk az elemeket minden esetben ellenőrizni kell, hogy nem sérültek-e az elemek. Ez azért fontos, mert amikor a bútor már részben össze van szerelve akkor minden terméknél elveszik a jótállás, termékszavatosság a mechanikai sérülések miatt. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!      

De mivel így elvesztette a szavatossági jog gyakorlásának a lehetőségét, a csereterméket, csere elemeket és alkatrészeket 2900.- Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Ha valami hibás, vagy hiányzik azt be kell jelölni a szerelési útmutatón és csatolni kell a reklamációs űrlapunkhoz. A sérült, vagy hibás elemekről is képet kell készíteni. akár többet is de olyat ahol beazonosítható az elem és a hiba/sérülés.

Előfordulhatnak problémák. Amikre fel kell készülnünk.

  • A gyártó rossz elemeket helyezett a dobozokban
  • A gyártó rosszul címkézi fel a dobozokat
  • A raktárban rosszul komissiózzák a termékeket
  • Futárszolgálat elveszít dobozokat

Ilyen esetekben ki kell tölteni a reklamációs lapunkat amiről lejebb olvashat. Amikortól is életbe lép a reklamációs időszak.  

 

A vásárlói jogokkal kapcsolatos információk

 

2 esetet különböztetünk meg

Elállás

Elállási űrlapunkon el tudja küldeni elállási igényét az alábbi linken:

https://www.butorpiac.hu/elallas

Elállás esetén nem vizsgáljuk, hogy miért áll el a vásárló. Ebben az esetben a vásárló kötelezettsége, hogy 14 napon belül visszaküldje a terméket épen és sértetlenül. A terméket a 1097 Budapest Gyáli út 37/A  címre kell visszaküldeni bármely futárszolgálattal vagy személyesen. Áruátvétel: munkanapokon 9-16:30 között. 

Amennyiben segítséget kér ennek a megoldásában természetesen megadjuk a futárszolgálat elérhetőségét, akikkel le tudja beszélni a feladást

Sérült, részben összeszerelt bútor esetében is el tud állni, viszont számolni kell az értékcsökkenés díjával, amit levonunk a visszautalandó teljes vásárlási összegből, beleértve az odaszállítási költséget is. Az értékcsökkenés díja a termék értékének 30-70%-a, ha a termék nem sérült és ép az eredeti csomagolása

Kibontott matracok esetében 26.000Ft tisztítási és fertőtlenítési költségek miatt arányos értékcsökkenéssel vásárlunk vissza és azt kereskedelmi forgalomba nem helyezzük.

Elállás esetében nincs lehetőségünk méltányossági alapon eljárni

Nagyon fontos!

Amennyiben 14 napon belül nem küldi vissza a terméket úgy elveszíti az elállás jogát. Ez alól kivétel ha ügyintézés ( tehát egyeztetési párbeszéd indul) alá kerül a rendelése. 

Utánvétnél elállás, részvisszatérítés esetén díjmentesen kizárólag elektronikus visszatérítésre van lehetőség. Minden más visszatérítési mód díja 6.000 forint + a kapcsolódó díjak.

Kellék, vagy termékszavatosság

Reklamációs űrlapunkon gyorsan és értelemszerűen le tudja adni a reklamációját ezen a linken:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

A sérül, hiányos termékek és problémás elemek esetében, hibás teljesítés valósult meg ezért a kellék vagy termékszavatossági jog gyakorolható.

Kellékszavatosság amikor gyártás során keletkezett rejtett hiba miatt nem használható, vagy esztétikus a termék.

Termékszavatosság amikor egy termék, vagy elem hibás, vagy sérült. Ekkor a vásárló ebben a sorrendben kérheti a hiba kijavítását.

  1. Javítás
  2. Pótlás/Csere
  3. Árleszállítás

Kijavítást vagy kicserélést igényelhet a vásárló, kivéve, ha a választott szavatossági jog teljesítése lehetetlen (mert például elfogyott a termék és nem gyártják már), vagy ha ez nekünk - másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét

Amennyiben egyik sem megvalósítható a mi részünkről akkor a vásárlónak joga van pénzvisszatérítést kérni. Ekkor az elállásra vonatkozó szabályok lesznek érvényesek.

A jelentéktelen mértékű hiba esetén elállásra nincs lehetőség.

Azt tudni kell, hogy nemzetközi beszállítóink igyekeznek minél magasabb szinten kiszolgálni minket, ahogy mi is igyekszünk megkönnyíteni a reklamációs ügyintézést. Ugyanakkor azzal számolni kell, hogy ha egy bútor elfogy készletről akkor a csere, javítás az egy 2-4 hetes időkapu keretében történik függően attól, hogy mikor érkezik áru a beszállítótól.

Amennyiben nem válaszolnak legkésőbb 30 napig az ügyfélszolgálatunk válaszlevelére úgy a reklamációs ügyet lezárjuk.

ÁSZF: https://www.butorpiac.hu/shop_help.php

Adatvédelmi nyilatkozat: https://www.butorpiac.hu/adatvedelem

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az általam kiválasztott áru van azonnali raktárkészleten?

Amely bútorok raktárainkban azonnal elérhetőek, Azok adatlapján fel van tüntetve, hogy “Azonnal raktárról”, vagy “Utolsó darabok” zöld színnel. ezek várható megérkezési ideje: 3-5 munkanap. ( A készlet erejéig )

Hol tudom személyesen megtekinteni/kipróbálni a bútorokat?

Személyes megtekintésre / vásárlásra nincs mód, nem tartunk fenn bemutatótermet. A bútorokat lapraszerelt állapotban tároljuk, nincs összeszerelt példányunk. Átvételi ponttal rendelkezünk, ahová a megrendelés és kifizetés után áthozatjuk a raktárból az adott bútort.

Hol tudom személyesen megtekinteni a szövetmintákat?

A kárpitozott bútorokat védőcsomagolásban tároljuk raktárainkban. A raktárak nem látogathatóak, így a szövetek megtekintésére sajnos nincs lehetőség.

Tudunk postázni szövetmintát, hogy megtekintsem/tapogassam?

Sajnos nem áll módunkban szövetmintát postázni.

A kanapé szivacsos vagy rugós?

Minden bútor leírásban pontosan megtalálható, hogy milyen kivitelű.

Hogyan tudom eldönteni, hogy jobbos vagy balos egy sarokkanapé? (Sok vásárló megvan győződve róla, hogy aszerint dől el, ha rajta ül. Előfordulhat, hogy próbálnak okoskodni, de minden esetben szembe kell nézni, mert máskülönben más kivitelben kapja meg a bútort.)

Aszerint jobbos vagy balos egy kanapé, hogyha szemben áll vele, melyik keze felé esik a kiugró rész.

Személyesen szeretném átvenni a bútort. Hol tudom ezt megtenni? (Amennyiben nem TLR cikkszámú termék)

Személyes átvételi pontunk 1097 Gyáli út 37/A. szám alat található, a Metro Áruház mellett.

A személyes átvétel kezelési díja: 1000 Ft.

Átvétel: munkanapokon 12:00-20:30 között

Kizárólag előre történő bankkártyás vagy utalásos fizetés esetén választható a személyes átvételi lehetőség.

Helyszíni fizetési lehetőség nincs!

Személyesen szeretném átvenni a bútort. Hol tudom ezt megtenni? (Amennyiben TLR cikkszámú bútor iránt érdeklődik)

A bútort Beszállító partnerünk közvetlenül küldi Önnek, megrendeléstől számítva 2-4 hét a várható elérési idő. Személyes átvételi lehetőség  nincs!

A weboldalon lévő árak bruttó vagy nettó?

Minden esetben bruttó összegben kerülnek feltüntetésre az árak.

Ha több bútort szeretnék vásárolni akkor kapok kedvezményt azok árából?

Egyedi kedvezményre 10-15 db termék rendelése felett van lehetőség.

Ebben az esetben kérjük az info@butorpiac.hu email címre küldje el árajánlat kérő levelét, melyben szíveskedjen feltüntetni, hogy pontosan mely bútorról lenne szó, hány darabot szeretne és hová kéri a kiszállítást. Ezen adatok birtokában tudjuk az esetleges kedvezmény mértékét meghatározni.

Ha nagyobb tételben veszek bútort kaphatok kedvezményt a szállításra?

Kérem, hogy ebben az esetben egyedi árajánlat kérésével írjon az info@butorpiac.hu e-mail címre. Az e-mailnek mindenképpen kell tartalmazni az alábbi adatokat:

  • Pontosan mely bútorról lenne szó?
  • Hány darabot szeretne?
  • Hova kellene pontosan szállítani?

Amennyiben a fenti adatok hiányosan érkeznek be, akkor a szolgáltató nem tud egyedi szállítási díjat kalkulálni Önnek.

Hány év garancia van a bútorokra?

A magyar jogszabályoknak megfelelően egy év garancia van a bútorokra.

Nem kaptam külön jótállási jegyet, mi a teendő? 

Az Ön által megadott e-mail címre elektronikus úton kiküldött számlája egyben a jótállási jegye is. Kérjük, hogy számláját nyomtassa ki, vagy őrizze meg e-mail fiókjában. 

Honnan érkeznek a bútorok? Kik a gyártók? 

A bútorok az EU területéről érkeznek. A bútorok gyártóit kereskedelmi okokból nem áll módunkban kiadni. Köszönjük megértését. 

Az oldalon lévő termékek használtak vagy újak?

Minden általunk forgalmazott bútor új, nem foglalkozunk használt bútor értékesítéssel.

Amikor jön a szállító elviszi a régi bútoromat?

Ezt Önnek kell megoldani, mi nem foglalkozunk használt bútor értékesítéssel.

A termékfotók megfelelnek a valóságnak?

A webáruházunkban feltöltött képeket beszállító partnercégeink biztosították, melyek azt a színt és kivitelt adják vissza, mely a képeken is látható. A képernyő és monitor szín beállításától is függ a webáruházban látható szín.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Minden bútor leírás alatt megtalálható a bútor várható elérési ideje, mely munkanapokban értendő.

Nekem sürgősen kellene a bútor, nem tudjuk előbb elintézni a szállítást?

Mivel partnercégeink megadott időpontokban, ütemterv szerint szállítanak, nincs lehetőségünk a szállítási időpontokat befolyásolni.

Tegnap/tegnapelőtt /ma/elküldtem a megrendelést, de még nem történt semmi!

A megrendeléseket 1-2 munakanaponta dolgozzuk fel, ezt követően Ön ismét státusz üzenetet fog kapni rendelése állapotáról.

A visszaigazolásban az volt, hogy pl. 7-14 nap, és érkezik a bútor. Ez letelt, hol a bútorom?

A megadott időpont minden esetben tájékoztató jellegű. A megrendelt bútor gyártási, illetve szállítási határidejét  a gyártók illetve a beszállítók előzetes becslése alapján adjuk meg, és az esetleges késésért felelősséget nem vállalunk!

Kaptam értesítést kiszállításról, de még nem hívott senki!

Türelmét kérjük, a szállítócég mindenkivel felveszi a kapcsolatot előzetes szállítási időpont egyeztetés céljából.

A kiszállítási díj hogyan értendő?

A megadott kiszállítási díjak országos szinten és minden esetben darabonként értendő, és több bútor megrendelése esetén pedig összeadódik. 

Összeszerelve érkeznek a bútorok?

A kanapék kivételével a bútorok majdnem mindegyike lapra szerelten érkeznek.

Tudunk biztosítani összeszerelést?

Amennyiben a szereléshez szüksége van segítségre, ajánljuk szíves figyelmébe bútorszerelés szolgáltatásunkat, melyet az alábbi linken tud megtekinteni és megrendelni:

https://www.butorpiac.hu/butorszereles

Hány csomagban érkeznek a bútorok?

A termékleírás után lejjebb görgeti az egeret, egészen a narancssárga színnel jelölt "Hasonló termékek - Adatok - Vélemények" feliratig. Az "Adatok" menüben kattintva található a csomagok mennyisége, pontos méretei és azok súlya.

Milyen formában tudom kiegyenlíteni a megrendelés ellenértékét?

Utánvéttel, előreutalással vagy Barion rendszeren keresztül azonnali online bankkártyás fizetéssel. 

Előre utalást választottam, de nem tudom hova kell utalni.

A rendelést visszaigazoló email üzenet tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.

Adtam le rendelést, de nem kaptam semmilyen visszajelzést.

Kérjük adja meg a pontos adatokat, milyen adatokkal keressük a megrendelését, valószínűleg az email cím lehet hibás ( például el lett írva egy karakter )

Tudok kártyával fizetni kiszállításnál?

Igen, a futárszolgálatoknál lehetséges a kártyával történő fizetés ( Kivétel TLR cikkszámú bútorok ) 

Tudok kártyával fizetni kiszállításnál ( TLR cikkszámú termék esetén) ?

A bútort Beszállító partnerünk közvetlenül Önnek, Ön nem tud ilyen szolgáltatást igénybe venni. 

Várom a megrendelést, de Pl. 10-12 között nem leszek otthon, kérem ekkor ne szállítsanak. 

Ön ezt kizárólag a szállítócéggel tudja leegyeztetni, mi miután átadtuk a megrendelést szállítónak, már nem tudjuk befolyásolni az időpontot. 

Várom a megrendelést, de késik a szállító meddig várjak? 

Ön ezt kizárólag a szállítócéggel tudja leegyeztetni, mi miután átadtuk a megrendelést szállítónak, már nem tudjuk befolyásolni az időpontot.

Meggondoltam magam, még nem kaptam meg a megrendelést, de nincs szükségem rá.

Ebben az esetben az ügyintézés megkezdéséhez kérjük szíveskedjen kitölteni a weboldalunkon található űrlapot:

https://www.butorpiac.hu/elallas

Meggondoltam magam, már megkaptam a megrendelést, de nincs szükségem rá. Mi a teendő?

Amennyiben az átvételtől számítva még nem telt el 14 nap, akkor Ön élhet az elállási jogával. 14 napon túl a hatályos jogszabályok értelmében nem kötelezhető a visszavételre a webáruház. Amennyiben 14 napon belül van, akkor kérem, hogy az alábbi linken található Elállási nyilatkozatot töltse ki: https://www.butorpiac.hu/elallas

Elállás esetén a bútor visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A bútort az alábbi címre, eredeti csomagolásban kell visszajuttatnia:

M&D Holding Kft.

1097 Budapest Gyáli 37/A

A bútor árát visszatérítjük Önnek a megadott számlaszámra. (nem kerül visszatérítésre a szállítási díj, illetve a visszahozatal költsége sem, kizárólag csak a megvásárolt bútor ára.)

Utánvétnél elállás, részvisszatérítés esetén díjmentesen kizárólag elektronikus visszatérítésre van lehetőség. Minden más visszatérítési mód díja 6.000 forint + a kapcsolódó díjak.

Reklamáció esetén ki szállítja vissza a hibás bútort, ez kinek a költsége?

Amennyiben a bútor sérülten, hibásan érkezett, úgy díjmentes cserét tudunk biztosítani. Ha hiányos csomag érkezett, szintén díjmentesen küldjük ki a hiányzó elemeket / alkatrészeket.

Az ügyintézés megkezdéséhez kérjük szíveskedjen kitölteni a weboldalunkon található űrlapot:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

Amennyiben nem igényli a cserét / pótlást, nem szeretne élni a jótállási jogával úgy elállási jogával tud élni. A kettő nem összemosható jogszabály. Hiába hibás a bútor, vagy bármennyi eleme.

Az összeszerelés során vettem észre, hogy hibás / sérült a bútor, mit tegyek?

Vannak beszállítók, akiknél az összeszerelés után elveszíti a jótállást. Reklamációs ügyintézés keretében törekszünk csak a sérült / hibás elem pótlására, lehetőség szerint nem a teljes bútor cseréje várható. Kérjük ellenőrizzen minden elemet, hogy minden problémára fény derüljön. Ezt követően az ügyintézés megkezdéséhez kérjük szíveskedjen kitölteni a weboldalunkon található űrlapot:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

Törötten, hiányosan érkezett a bútor, mi a teendő?

Az ügyintézés megkezdéséhez kérjük szíveskedjen kitölteni a weboldalunkon található űrlapot:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

A reklamációs űrlaphoz szükséges fényképeket feltölteni.

Amennyiben alkatrész, vagy az összeszereléshez szükséges szerelvények  nem voltak a csomagban: csak úgy tudunk segíteni, ha Ön az összeszerelési útmutatón pontosan bejelöli, annak az alkatrésznek a számát/betűjelét, mely nem volt a csomagban, majd lefényképezi az útmutatót és azt is csatolja az űrlaphoz. Ammenyiben ezt nem küldi el nekünk, akkor ennek hiányában nem tudjuk azt pótoltatni, és megakad a reklamációs folyamat.

Szeretném töröltetni a megrendelést.

Amennyiben  “Feldolgozásra vár” , “Visszaigazolt 7-14 nap” , “Visszaigazolt 6-8 munkanap” , “Nincs készleten” , “Előlegbekérő Nagybútorokhoz” , “Függőben előrefizetés elmaradása miatt” , “Beszállítótól megrendelve” , “Feldolgozás xy” , “Emag Visszaigazolás 5-7 nap” , Későbbi postázás” státuszon van, akkor akár telefonos beszélgetés alkalmával, akár email üzenetben törölhető.

Egyéb státusz esetén kérjük írjon e-mailt az alábbi címre: info@butorpiac.hu

Megrendeltem egy bútort előre utalással, még korábban, de nem kaptam visszajelzést még a bútorral kapcsolatban

Megrendelése addig nem kerül addig feldolgozásra, amíg a rendelés végösszege nem kerül kifizetésre. A rendelés addig nem élő, inaktív. 3 napon belül kérjük, pénzügyileg rendezze megrendelését, ezt követően tudjuk a feldolgozását megkezdeni.

Nem tudom kosárba helyezni a bútort, nincs ilyen funkció

Kérem, pontosítsa, melyik bútorról van szó, a termék adatlapján szereplő információ alapján tudunk segíteni.

  • vagy “Átmeneti készlethiány” miatt ez a bútor jelenleg nem rendelhető, javasoljuk az "értesítést kérek, ha újra lesz raktáron" funkció használatát.
  • vagy “Átmeneti készlethiány” miatt ez a típus nem rendelhető, bizonytalan beérkezési ideje miatt előrendelést sem veszünk fel rá jelenleg.
  • Jelenleg ez a termék nem elérhető, kérjük válogasson a hasonló termékek közül!

Nem tudom érvényesíteni a korábban kapott kuponkódómat, mit tegyek?

Kérjük, pontosítsa mely kuponkódról van szó és írjon az info@butorpiac.hu

Nem kaptam a bútorhoz összeszerelési útmutatót, mit tegyek?

Kérjük, adja meg a megrendelés azonosítószámát, ezt követően ügyfélszolgálatunk a lehető leggyorsabban beszerzi Önnek az összeszerelési útmutatót, melyet az Ön e-mail címére továbbítunk majd.  (Ha van automatikusan feltöltve a termékhez, akkor annak az elérési útvonala a következő:

A termékleírás után lejjebb görgeti az egeret, egészen a narancssárga színnel jelölt "Hasonló termékek - Adatok - Vélemények" feliratig. Az "Adatok" menüben kattintva található az Összeszerelési útmutató.

Mikor várhatom a megrendelésemet?

A termék adatlapon a legtöbb esetben fel van tüntetve ezen információ “Elérhetőség” -ként.

Amelyeknél mégsem, ott az alábbiak szerint tudunk információt adni:

  • “Külső rakrárról” : várhatóan 10-14 munkanap
  • “Raktárkészlet: NINCS” : 2-4 hét
  • TLR cikkszámmal kezdődik : 2-4 hét
  • “Azonnal raktárról” vagy “Utolsó darabok” : 3-5 munkanap

Ezekben az esetekben előfordul a 24 órás készletkorrekciós csúszás. Így előfordulhat hogy a webáruházban még látható egy elfogyott termék melynek fogyása nem frissült még le.

Hol találom a bútor méreteit?

Minden esetben a bútor leírásban található meg a pontos méret.

A bútorok zöménél méretezett kép is található, az az irányadó!

Fontos: egyes gyártók esetében felcserélésre kerülhettek a szélesség-magasság-mélység paraméterek, a méretek viszont jók, csak nem a megfelelő helyre vannak írva. A kép alapján ez szinte mindig kiderül, el tudjuk mondani a megfelelőt, és aztán javítjuk.

Készítünk egyedi méretű bútorokat is?

Egyedi méretű bútorok gyártásával nem foglalkozik cégünk.

Lehet kisebb/nagyobb méreteben is rendelni bútort?

Ön csak a webáruházban közzétett méretekben tudja megrendelni a bútorokat, ettől nem áll módunkban eltérni.

Hasonló bútorom van, szükségem lenne pótalkatrészre?

Amennyiben nem tőlünk rendelte a bútort, akkor nem tudunk neki segíteni. (Ha nálunk vásárolt akkor reklamáció keretén belül megpróbáljuk beszerezni a beszállító partnercégtől). Mi nem foglalkozunk bútor alkatrészek értékesítésével. Próbálja meg a nagyobb bútoráruházakban vagy OBI, Praktiker stb…

Hogy nézz ki belülről a bútor?

Amennyiben van a bútornak összeszerelési útmutatója betöltve a rendszerbe, akkor azt megtudja tekinteni.

A termékleírás után lejjebb görgeti az egeret, egészen a narancssárga színnel jelölt "Hasonló termékek - Adatok - Vélemények" feliratig. Az "Adatok" menüben kattintva található az Összeszerelési útmutató.

Ha nincs ide feltöltve az útmutató akkor beszerezzük a gyártótól és a megadott e-mail címre továbbítjuk később.

Nem kaptam számlát?

A számlát elektronikusan küldtük ki a rendeléskor megadott email címre. Kérjük ellenőrizze a Spam mappát is. Amennyiben nem találja, kérem küldjön e-mailt az info@butorpiac.hu e-mail címre.

Lehet más színben is rendelni bútort?

Csak a honlapon feltüntetett színekben tudja megrendelni a bútorokat.

Megérkezett az áru, de nem kaptam a szállítási díjról számlát

A szállításról a számlát a szállító biztosítja!

Elküldtem a megrendelést, de nem jött semmi reakció

Amennyiben az Ön által megadott e-mail címre nem érkezett vissza egy 40238-as számmal kezdődő értesítő e-mail (érdemes a SPAM mappában is leellenőrizni), akkor kérjük adja meg a pontos adatokat, ami alapján leellenőrizni tudjuk rendszerünkben, hogy sikeres volt-e a megrendelés.

Már tettem a kosárba terméket, de nem tudom törölni, amit nem szeretnék, mi a teendő?

Kattintson a „Kosár ürítése” funkcióra és kezdje el újra leadni a megrendelést.

Nem értek a számítógéphez, vegyék fel telefonon keresztül a megrendelésemet! 

Sajnos nem áll módunkban telefonon rendelést felvenni. Kizárólag a weblapon leadott megrendelést tudjuk figyelembe venni. 

Nem szeretnék regisztrálni az oldalon, tudok így is rendelni?

Igen, Ön regisztráció nélkül is le tudja adni megrendelését. Ebben az esetben egy nagy, piros “Regisztráció Nélkül Vásárolok” gombot talál a bejelentkezési felület mellett, kérjük azt használja.

Személyes átvétel megjelölésével adtam le a rendelést, de mégis szeretném kiszállítással kérni.

Lehetséges a módosítás, azonban fokozottan kell figyelni a termékek saját szállítási díjaira, darabonként, amit ebben az esetben hozzá kell tenni a “Szállítási díj” mezőben szereplő összeghez! A keletkezett különbözetet utalással tudja rendezni a vásárló, a rendelés státuszát pedig vissza kell tenni “Feldolgozásra vár” - ra. A szállítási címet feltétlenül egyeztetni kell, hiszen az átvételi pont címe szerepel ilyenkor ott!

A rendelést magánszemélyként adtam le, de céges ( ÁFÁS ) számlát szeretnék kérni. Mi a teendő?

A számla a rendelés leadásakor megadott adatok alapján készült el.

A számlamódosítás ügymenet kezelési díja 6.000.- (azaz hatezer) Ft, melyet az alábbi számlaszámra tud utalni:

Átutaláshoz itt találja az adatokat:

Kedvezményezett neve:

M&D Holding Kft.

Bankszámlaszám:

11711041-29922026

OTP Bank Nyrt.

Közlemény rovat: Megrendelési szám

Nemzetközi utalás esetén:

HU72 1171 1041 2992 2026 0000 0000

SWIFT: OTPVHUHB

Számlavezető fiók neve: OTP Bank Nyrt. 1111 Budapest, Karinthy F. út 16. 

Az Emagon rendeltem, de le szeretném mondani.

Ebben az esetben kérjük küldje el az info@butorpiac.hu email címre kérését, vagy közvetlenül az Emag ügyfélszolgálatának szíveskedjen jelezni lemondási szándékát!

Rendeltem több bútort, de csak a komódról kaptam értesítést. Mikor jön a többi bútorom?

Több eshetőség fennállhat, kérjük adja meg rendelése azonosítószámát!

  • A butorpiac.hu weboldalon rendelt, de a termékek különböző raktárakból kerülnek kiszállíátásra:

Logisztikai okokból a megrendelésében szereplő bútorokat külön kezeljük.Külön rendelési számon vannak nyilvántartva. Eltérő várható teljesítési idejük miatt mindkét rendelési számról külön-külön kap majd értesítéseket.

  • Más felületen rendelt ( Emag, Favi, Vivre … stb, : ezek gyűjtő oldalak. Sok ezer cég hirdeti a több millió termékét ezeken a felületeken, a rendelést ő egyben adja le, de különböző cégek fogják teljesíteni.) Ez esetben a felületre belépve meg tudja tekinteni, mely cégektől melyik terméket rendelte.

A weboldalon úgy volt feltüntetve, hogy raktáron van, és 7-14 munkanap. Sajnos én heteket már nem tudok várni rá,  így szeretnék elàllni a vásárlástól és kérem az összeg visszautalàsàt.

Fizetett rendelés esetében elállási szándékát az arra szolgáló elállási űrlap kitöltésével tudja kérni:

https://www.butorpiac.hu/elallas

Most találtam a hirdetést a Facebook-on, Árukeresőn, stb. de ahogy rákattintok, már nem annyi az ára!

Az aktuális ajánlatok minden esetben a webáruházunkban elérhetőek.

A közösségi oldal tárol több éves ajánlatokat, akciókat is.

Az ár frissítések időtartama oldaltól függően változnak.

A jelenleg rendelhető változatokat árakkal együtt webshopunkban tudja megtekinteni:

https://www.butorpiac.hu/

Én most akarom megrendelni, hogy ne csússzak le az akcióról, de csak a következő hónap közepén kérem szállítani, akkor fizetem!

A bútor várható megérkezési ideje  a termékadatlapon olvasható, attól eltérni nem áll módunkban, főleg akciós termék esetében, hiszen az akciók a készlet erejéig érvényesek, abból “foglalásra” nincs lehetőség!  Javasoljuk a rendelés leadását úgy időzíteni, hogy a várható megérkezési idő egybe essen a tervezett átvehetőségi lehetőséggel.

Hívtam az ügyfélszolgálatot, de nem veszi fel senki!

Ügyfélszolgálatunk munkaidőben fogadja a hívásokat.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:  H-P 09:00-15:00 TEL: 061 4433240

Telefonos ügyfélszolgálatunk esetenként leterhelt, ilyenkor kérjük próbálja másik időpontban.

Átautaltam az összeget, de nem kaptam semmi visszaigazolást, hogy megkapták-e!

Ez az értesítést fogja megkapni.

Az összeg rendben megérkezett, köszönjük.

A rendelés teljesítése zökkenőmentesen folytatódik.

Köszönjük megrendelését!

Több bútort szeretnék rendelni, mennyi összeg felett van ingyenes szállítás?

Ingyenes szállításra csak promóciók keretében van lehetőség. Mivel a bútorok súlya nem vetekszik a kiscsomagos termékek súlyával, ezért nálunk összeadódnak a csomagok száma és a súlya. például egy 3 csomagos bútorért 3 csomag árát számítják fel és nem egy bútorét.

Kaptam egy számlát, lejárt határidővel, a bútor még nem érkezett meg!

A számla a futárszolgálatnak való átadás napján kerül kiállításra. Tekintve, hogy utánvétes fizetési módot választott, a kiállítási és a befizetési határidő egy azon napra van megjelölve a számlán.

Előrendelést szeretnék leadni XY bútorra, kérem visszaigazolását!

Nem minden terméknél lehetséges. Aminél igen, ott egy narancssárga mezőben "Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron" feliratot talál, arra kattintva tudja jelezni előre rendelési szándékát. Amint újra rendelhető lesz, akkor email üzenetben tájékoztatni fogjuk.

Amennyiben a választott bútornál ezt nem látja, bizonytalan beérkezési ideje miatt előrendelést sem veszünk fel rá jelenleg.

Ehhez az ágyhoz jár ágyrács?

A termék megnevezésében szerepel, ha van hozzá. Amennyiben nincs, akkor nem került feltüntetésre.

PL: Como 180x200 ágykeret. = nincs hozzá, csak a keret az ajánlat része.
Pl: Como ágykeret.  Leírásában olvasható, hogy “A termék a matracot és az ágyrácsot nem tartalmazza! “

Megrendeltem a HAGEN30 KÉTRÉSZES KAMRASZEKRÉNYt, hány centiméter a teljes mérete, hány elemből áll?

Az Ön által megrendelt szekrény 30 cm széles, 200 cm magas. Ez egy konyhaszekrény, mely 2 nyitható tároló fiókkal rendelkezik.

Miért nem tudom megjelölni a helyszíni átvételi lehetőséget  megrendelésnél?

Csak akkor válik kiválaszthatóvá, ha online  bankkártyás, vagy előreutalás fizetési módot választ.

Ha a megrendelésemet nem kapom meg 09.04.-éig, akkor már nem is kérem!

Feltételes intézkedést sajnos nem tudunk kezelni, amennyiben le szeretné mondani a megrendelést, azt kérjük jelezze annak aktualitásában.

Köszönjük!

Regisztráltam, de azt írja az oldal, hogy nincs megrendelésem!

A regisztráció előtt leadott rendeléseket sajnos nem tudja követni a weboldalon.

( Email esetében : az alábbi mondat az aláírás része, minden email üzenet tartalmazza

“Érdemes regisztrálni az oldalon, mert akkor megrendelése állapotáról folyamatában is tájékozódhat: https://www.butorpiac.hu/megrendelesem” )

Személyesen vinném vissza a bútort, hova és mikor tehetem?

Visszáru raktár nyitvatartása : H. - CS. : 09 - 16:30 Péntek: 09 - 14:30

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

És mi egy 3.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.