Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

BÚTORVÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ

Bútor rendelési tudnivalók

GYAKARAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Alapok

Amikor megérkezik a rendelés azt továbbítjuk a raktáraknak és a futárszolgálatnak.

Külsős raktárakkal dolgozunk és nem tárolunk saját raktárban terméket, ezért a csomagösszeállítás egy raktári komissió keretében zajlik amit a szerződéses raktár munkatársai végeznek el.

Amikor ez készen van, akkor a futárszolgálatok felveszik a csomagot és 2-4 napon belül kiszállítják.

A futárszolgálatok jelezni fognak előre az érkezés napjáról.

A 100kg feletti bútor megrendelésénél az utánvét lehetőségét nem lehet kiválasztani. Tehát csak abban az esetben rendelje meg ha tényleg szüksége van rá.

Csomag megérkezése

Amikor a csomag(-ok) megérkeznek önhöz úgy az alábbi módon kell eljárni.

A csomagokat át kell vizsgálni külsérelmi nyomokat keresve. Ez azért fontos, mert ha ilyet találnak akkor a futárszolgálattal jegyzőkönyvet kell felvetetni minden esetben. Ugyanis a mechanikusan sérült termékekre nincs jótállás, elállás és termékszavatosság.

Amennyiben több csomagos bútort rendel és csak 1-2 csomag sérült, úgy jegyzőkönyvet kell felvenni és a reklamációs lapon bejelenteni a weboldalunk láblécében és csak ezeket a csomago(ka)t küldjük. Ez a leggyorsabb megoldás. 

Így ha szállítás közben megsérül egy csomag és nincs jegyzőkönyvezve akkor ez olyan mintha az átadás után önnél, vagy is a vásárlónál sérült meg a csomag. Így nem érvényesíthető a jótállás és termékszavatosság. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!

De mivel így már nem tudjuk a jogainkat érvényesíteni a szálltó céggel szemben, a csereterméket, csere elemeket alkatrészeket 2900.-Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Csomag kibontása

A csomagokat általában lapjára kell fektetni ahogy a kartondobozon szerepel.

Fontos! A bútorok legsérülékenyebb része a sarka. Ezért azon húzni, billegtetni és azt terhelni TILOS.

A csomagot előírásszerűen óvatosan, lehetőleg kés használata nélkül nem tépkedve,  pl. ollóval bontsuk meg annyira hogy újszerűen vissza lehessen csomagolni a terméket. A csomagoló dobozt egyelőre ne semmisítsük meg mert később szükség lehet rá.

Elemek, alkatrészek ellenőrzése

Amikor kibontották a csomagot elkezdődhet a szisztematikus ellenőrzés. A csomagnak tartalmaznia kell a papír alapú szerelési útmutatót. A szerelési útmutató szerint óvatosan pakoljuk ki az elemeket és a szerelési útmutatón egy tollal jelöljük be hogy mi az ami megvan. Jó esetben minden meg lesz.

Amikor ezekkel megvagyunk elkezdődhet a leírás szerinti összeszerelés.

Amikor kipakoljuk az elemeket minden esetben ellenőrizni kell, hogy nem sérültek-e az elemek. Ez azért fontos, mert amikor a bútor már részben össze van szerelve akkor minden terméknél elveszik a jótállás, termékszavatosság a mechanikai sérülések miatt. Természetesen ebben az esetben is megpróbáljuk méltányossági alapon pótolni a sérült elemet. Tehát nem hagyjuk magára ilyen esetben sem!!!      

De mivel így elvesztette a szavatossági jog gyakorlásának a lehetőségét, a csereterméket, csere elemeket és alkatrészeket 2900.- Forint szállítási díj ellenében küldjük amit a futárnál utánvéttel kell megfizetni.

Ha valami hibás, vagy hiányzik azt be kell jelölni a szerelési útmutatón és csatolni kell a reklamációs űrlapunkhoz. A sérült, vagy hibás elemekről is képet kell készíteni. akár többet is de olyat ahol beazonosítható az elem és a hiba/sérülés.

Előfordulhatnak problémák. Amikre fel kell készülnünk.

  • A gyártó rossz elemeket helyezett a dobozokban
  • A gyártó rosszul címkézi fel a dobozokat
  • A raktárban rosszul komissiózzák a termékeket
  • Futárszolgálat elveszít dobozokat

Ilyen esetekben ki kell tölteni a reklamációs lapunkat amiről lejebb olvashat. Amikortól is életbe lép a reklamációs időszak.  

 

A vásárlói jogokkal kapcsolatos információk

 

2 esetet különböztetünk meg

Elállás

Elállási űrlapunkon el tudja küldeni elállási igényét az alábbi linken:

https://www.butorpiac.hu/elallas

Elállás esetén nem vizsgáljuk, hogy miért áll el a vásárló. Ebben az esetben a vásárló kötelezettsége, hogy 14 napon belül visszaküldje a terméket épen és sértetlenül. A terméket az 1203 BUdapest Téglagyártó utca 9/B címre kell visszaküldeni bármely futárszolgálattal vagy személyesen. Áruátvétel: munkanapokon 9-16:30 között. 

Amennyiben segítséget kér ennek a megoldásában természetesen megadjuk a futárszolgálat elérhetőségét, akikkel le tudja beszélni a feladást

Sérült, részben összeszerelt bútor esetében is el tud állni, viszont számolni kell az értékcsökkenés díjával, amit levonunk a visszautalandó teljes vásárlási összegből, beleértve az odaszállítási költséget is. Az értékcsökkenés díja a termék értékének 30-70%-a, ha a termék nem sérült és ép az eredeti csomagolása

Kibontott matracok esetében 26.000Ft tisztítási és fertőtlenítési költségek miatt arányos értékcsökkenéssel vásárlunk vissza és azt kereskedelmi forgalomba nem helyezzük.

Elállás esetében nincs lehetőségünk méltányossági alapon eljárni

Nagyon fontos!

Amennyiben 14 napon belül nem küldi vissza a terméket úgy elveszíti az elállás jogát. Ez alól kivétel ha ügyintézés ( tehát egyeztetési párbeszéd indul) alá kerül a rendelése. 

Kellék, vagy termékszavatosság

Reklamációs űrlapunkon gyorsan és értelemszerűen le tudja adni a reklamációját ezen a linken:

https://www.butorpiac.hu/reklamacio

A sérül, hiányos termékek és problémás elemek esetében, hibás teljesítés valósult meg ezért a kellék vagy termékszavatossági jog gyakorolható.

Kellékszavatosság amikor gyártás során keletkezett rejtett hiba miatt nem használható, vagy esztétikus a termék.

Termékszavatosság amikor egy termék, vagy elem hibás, vagy sérült. Ekkor a vásárló ebben a sorrendben kérheti a hiba kijavítását.

  1. Javítás
  2. Pótlás/Csere
  3. Árleszállítás

Kijavítást vagy kicserélést igényelhet a vásárló, kivéve, ha a választott szavatossági jog teljesítése lehetetlen (mert például elfogyott a termék és nem gyártják már), vagy ha ez nekünk - másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét

Amennyiben egyik sem megvalósítható a mi részünkről akkor a vásárlónak joga van pénzvisszatérítést kérni. Ekkor az elállásra vonatkozó szabályok lesznek érvényesek.

A jelentéktelen mértékű hiba esetén elállásra nincs lehetőség.

Azt tudni kell, hogy nemzetközi beszállítóink igyekeznek minél magasabb szinten kiszolgálni minket, ahogy mi is igyekszünk megkönnyíteni a reklamációs ügyintézést. Ugyanakkor azzal számolni kell, hogy ha egy bútor elfogy készletről akkor a csere, javítás az egy 2-4 hetes időkapu keretében történik függően attól, hogy mikor érkezik áru a beszállítótól.

Amennyiben nem válaszolnak legkésőbb 30 napig az ügyfélszolgálatunk válaszlevelére úgy a reklamációs ügyet lezárjuk.

ÁSZF: https://www.butorpiac.hu/shop_help.php

Adatvédelmi nyilatkozat: https://www.butorpiac.hu/adatvedelem

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

És mi egy 3.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.