Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Blog
2022.07.23 18:45

Megújulás az irodában

A nyári szabadságok alatt időt szakíthatsz az iroda átrendezésére, optimalizálásra, hogy alkalmazottjaid, munkatársaid a lehető legnagyobb odaadással folytathassák munkájukat, visszatérve a pihenésből.

Hiszen az, hogy milyen környezetben végzik mindennapi munkájukat, nagymértékben befolyásolja hangulatukat, komfortérzetüket, és vitathatatlan, hogy teljesítményüket is.

Az alap kiindulási pont a kényelmes asztal és szék kérdése.

Nagyon sok bosszúságot okozhat, ha az irodában túl kicsi az asztal, és nem fér el rajta minden rendesen. Mindenképpen vedd figyelembe, hogy mire van szükség a hatékony munkavégzéshez, és ezek mekkora helyet igényel. Egy cégen belül is előfordulhat, hogy van, akinek elég csak egy kisméretű notebook, mások pedig két monitorral dolgoznak egyszerre, és emellett még nyomtatót is használnak. Mindenképpen eltérőek lehetnek az igények. Gondold végig, hogy munkatársaidnak megfelelő helyet biztosítasz-e.

Ugyanilyen fontos a szék is. Aki ült már napi 8 órát egy kényelmetlen irodaszékben, az pontosan tudja, mennyire fontos, hogy a szék minden igényt kielégítsen. Sajnos hosszútávon krónikus fájdalmakhoz és izomgörcsökhöz is vezethet, ha nem megfelelő tartásunk a szék okozta kényelmetlenségből adódóan.

Egy irodában szinte kérdés nélkül fontos az eszközöknek, a dokumentumoknak a megfelelő tárolóhely, s sokszor ennek hiánya okozza a rendszertelenséget. Ha irodád átrendezésén gondolkozol ez egy fontos szempont kell, hogy legyen, hiszen vannak olyan dokumentumok melyeknek egy polc a legideálisabb, de van, hogy szekrény szükséges az iratok, eszközök tárolására. Ahhoz, hogy ne tűnjön túl zsúfoltnak az összkép s a környezet idomuljon a teendőkhöz, ezen nagyobb bútorok elhelyezkedését mindenképp érdemes átgondolni. Főként, ha közösen használt bútorokról beszélünk. Akkor úgy ajánlatos elhelyezni azokat, hogy senkinek se keljen mások privát munkaterületén zavarogni, de még is központi helyen legyenek.

Annak érdekében, hogy az iroda mindig rendezett képet mutasson, fogadd meg az alábbi szabályt: polcra csak olyasmit tegyél, ami könnyen rendben tartható. A könyvek és mappák például kimondottan ilyenek, de az már nem jó, ha nyitott polcokra kerülnek a headsetek, fülhallgatók, billentyűzet, tartalék egér, kábelek, mert igen rendetlen hatást kelt. Utóbbiak inkább zárt szekrényekben, fiókokban tárold.

Amennyiben rendszeresen előfordul a munka során, hogy ügyfeleket is fogad az iroda, fontos, hogy ők is kényelmesen le tudjanak ülni. Mint a tárgyalás során, mint pedig a várakozás mozzanatában. Már is más benyomást keltesz, ha ügyfeled az ott töltött idő alatt komfortosan érzi magát. Ha van rá lehetőség tárgyalósarkot célszerű úgy berendezni, hogy egy dohányzóasztal, esetleg kényelmes fotelek, vagy kisebb kanapé helyezkedjen el. Ezzel azt a hatást éred el, hogy az ügyfél igen is számít már a tárgyalás során. Ezek azok a komponensek, amik tudat alatt alakítják a másik fél benyomásait.

A munkahelyen sajnos vagy nem sajnos elég sok időt töltünk, ezért nyilvánvalóan nem mindegy milyen a minket körülvevő környezet. A praktikum mellett tényleg figyelj oda arra, hogy az iroda esztétikus legyen, ahol kifejezetten jól érzi magát minden kollégád. Ezt elérheted néhány dísztárggyal, képpel, különleges lámpával, szőnyeggel vagy akár növénnyel. Formáld az ízlésednek megfelelően, így kialakítva egy arculatot, amelyet az ügyfelek is megjegyeznek, s nem egy rideg bútorokkal teli hely marad emlékeikben.

Az optimális irodabelső, az arculat kialakítása ugyanakkor nem egyszemélyes feladat. Vezetőként kérd ki alkalmazottjaid véleményét, mérd fel nekik mi hiányzik, mire lenne szükségük. Így biztosan mindenki számára a legoptimálisabb munkakörnyezetet teremtheted meg. Dolgozni muszáj, de nem kell, hogy ez kellemetlen környezetben folyjon!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

És mi egy 3.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.