Kategóriák
Fizetési megoldás
Termékajánló
Partnereink
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Reklamáció

Reklamáció

Tisztelt Vásárló! Kérjük az alábbi űrlap kitöltésével tegye meg reklamációját! Csak és kizárólag írásban tudunk reklamációval, vagy panasz bejelentéssel foglalkozni. Kérjük, panaszát képekkel is támassza alá, mely tartalmazza a szerelési útmutatón jelölt problémát is, melyeket az űrlapon csatolni tud. (kérjük a szerelési rajzon karikázza be tollal vagy ceruzával a hibás alkatrészt majd fényképezze le a bekarikázott részt) Bejelentését beérkező sorrendben, és legfeljebb 72 órán belül megválaszoljuk. Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy a szállítás során keletkezett sérülésekért kizárólag abban az esetben tudunk felelősséget vállalni, ha a sérülés ténye az átvételkor dokumentálásra került (jegyzőkönyv, fénykép, azonnali bejelentés). Az átvételt követően bejelentett, csomagoláson vagy terméken található sérülések esetében fenntartjuk a jogot, hogy a reklamációt egyedileg bíráljuk el, különös tekintettel a bizonyíthatóságra és a sérülés jellegére.

Megrendelő adatai

 
 
 

Megrendelés adatai

 
 
 
 
 
 
 
 

A gyorsabb ügyintézéshez adja meg a bankszámlaszámát!

 
 

Reklamáció

 
vagy húzd ide a fájlokat.
     

    Minimum három igazoló kép feltöltése kötelező, melyből az egyik mindenképpen a szerelési útmutatón jelölt problémát jelzi. Amennyiben ötnél több képet szeretne elküldeni, azt a feldolgozást követő e-mailre történő válaszolással teheti meg.

    Iratkozzon fel hírlevelünkre!

    És mi egy 2.000Ft értékű kuponnal ajándékozzuk meg,
    amit az első vásárláskor használhat fel 40eFt rendelés felett.

    82.04%
    a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
    Elégedettség a bolttal:
    Szállítási idő:
    A bolt áttekinthetősége:
    Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
    A(z) Bútorpiac.hu részt vesz az Árukereső Megbízható Bolt Programjában.